Dag 12. . .

Idag kom jag upp, trött, men upp och iväg kom jag :) Sitter nu och har frukost rast på framsteg. Har pluggat matte tills nu och ska fortsätta med det fram till 12, sen slutar jag för dagen :) Ska då hem och ringa ett samtal, sen förbi syd, sen till mormor och sen hem, kommer ha mamma, syster madde och julia hos mig i natt och ev imorn ska bli kul med lite främande :)

Känner mig glad och nöjd idag, vet inte varför, allt rullar på bra, i studerna, vägen till körkortet, på kärleksfronten, på nuevo, nu e alla tillbaka, eller nästan, min handledare fattas. . . ska med vibba imorn, och den 27 ska jag på treaten i marie krykan :) ska bli mys . . .

Nu ska jag återgå till pluggandet, slänger in ett inlägg senare om jag får lite tid över.

Kram

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Låter skönt. :) Bra att allt rullar på framåt. Vill med ha det så.

2010-08-17 @ 15:53:42
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0