Dag 10. . .

Har så ont i huvudet idag, igeeeeeeen ! har haft det sen i onsdag.

Stannar hemma idag, känner att jag presterat så mkt jag orkar denna vecka, hårdare tag nästa vecka :).

Då jag vet lite mer vad jag ska göra och vad jag ska hinna med, så det kommer flyta på bra. . . Hatar när jag inte vet riktigt vad jag sla göra och vad jag ska hinna, måste sätta upp delmål hela tiden.

Men jag kommer inte sitta syssellös bara för jag e hemma, ska gå igenom lite vad jag ska ta upp med psykologen nästa fredag, hoppas jag har tillräckligt med mod när det väl gäller och prata om mitt mörka förflutna.

Sen ska jag ta och skriva om kost och hälsa.

Gå ner till soc och lämna in ansökan, sen handla gotti gott inför helgen.

Sen plugga lite matte, äta mat och duscha. Sen är jag fri hela kvällen lång, det blir väl då att blogga om kost och hälsa sen se på tv. . .

Daniel kommer även denna helg, så han kommer ikväll eller i natt, det återstår å se.

Nu ska jag kolla in lite bloggar. . .

Emelie L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0