Alla proffs lämnar mig :(

Många av dem som betyder något för mig (proffitionellt) lämnar mig , först matte läraren , sen min docktor.

Det känns sjukt att vara lite nedstämd över just det , men har en anning vad detta kan bero på.

Jag tro psykologiskt att detta beror på att dessa två människor har funnits till hands på olika stadier såklart, men dem har funnits där under en lång period där dem har gynnat min vardag eller iallafall funnits där under min period där jag gått igenom sjukt mycket.

Och nu kommer dessa aldrig mer finnas där, det känns tugnt och hjärnan fungerar nog så, nu har jag haft det bra under en lång tid dem båda och hjälpt mig igenom detta, och det e en period i mitt liv jag föralltid kommer ha i åminne, tänka tilbaka på, minnas så vä som om det va igår. . .

Så dessa personer spelar roll i mitt liv, oavsätt vad dem gjort eller gör. Dem betyder något helt klart.

Visst jag kommer väl inte sörja om man kan kalla det ?, sörja hela livet ut, men ett tag kommer jag nog vara lite nedstämd, det känns som ett litet avslut med det gamla och nu kommer nya personer och nya prövningar framåt i livet. . .

Tänk om det skulle vara så sjukt, som om mit liv var planerat, det känns som det ibland. Speciellt under dessa tre år i mörker. . .

Det känns som om det va menat, att jag ska gå igenom ett helvete, för att tex bli intresserad av den psykologa biten, och när jag sen väl nu påbörjar mitt studerande så släppte allt, eller inte allt men fan helt plötsligt från ingen stans började jag med att avstå med alkoholen, och nu har det gott ett år, jag har heller inte vara riktigt deprimerad, lite i mellan åt men vertygen finns där nu. . .

Och nu slutar min docktor och min lärare, Det väntas nog nu nya prövningar . . . Det e nog meningen, att ev träffa en ny doctor som vill att jag tar om allt med, och då kanske vi kommer komma in på lite mer obehagliga stunder i mitt liv och så efter det kommer nog en väldigt tung sten rasa ner från mina axlar.

och sen en ny lärare, där kan det hända vad som helst, hon kan lär ut bättre och mer förståligare, hon kanske leder mig in på en ny väg vad vert jag. . .

Det känns iallafall som det kan vara något åt detta håll med dessa avslut med personer i mitt liv !?

Fan va skönt att få dessa tankar nedskrivet. Ska nu se på nyheter.

Ha en fin kväll.

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0