Vilken dag :)

Det har varit en stålande fin dag idag, och lagom varmt för min smak. . . Fast motivationen och lusten till plugg har ej funnits idag, men har kört på lite iallafall, och det känns jue skönt .

Och nu ska jag ta och vila mig och ta det lugnt, har inte hunnit med det på ett tag nu, så nu ska jag ta tillfället i akt och göra det. ska med tillaga mig lite mat om en stund, tills dess blir det att äta gröt. . .

Jag har varit på långpromenad med jenny och marius, vi gick till tuna park fram och tillbaka . . .

Ja passade på att köpa hem schampo och balsam från hm då det va jätte billigt, och sen köpte jag mig en längre tishirt jätte fin, lägger upp lite mer bilder nån dag av mina köp :)

Ha en fortsatt bra dag allesammans.

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0