Vaknade upp till kaos :/ !

Ja jag somnade till som en stock för några timmar sen, och drömde självklart konstiga drömmar . . . sen vaknade jag upp til kaos, strul på daniels håll, jag försökte fixa det när jag väl hade gjort det hade daniel med fixat för att komma hit och invisades med att komma hit och inte jag ditt, så då hade man suttit och kolalt upp allt i onödans, det va problem nummer ett sen problem nummer två va mamma som invisades med att vi skulle komma, förstår det va ju bestämt at komma ditt imorn på middag men ni är det med löst så nu kommer daniel som han ska, vi kommer till mamma o ch äter middag en dag sen visserligen med det gör ju inget.

fyyy fan hatar när det blir överraskande skruligt och kaos.
 
Och nu håller internet på och strular, kopplar av och på. faaan va allt ska gå så jävla bra ibland. . .

Och ingen mat har jag fått i mig heller, men handlingen har blivit av iallafall :) Skönt det.

Så nu återstår det att tillaga sig lite mat, diska , duscha och sen bara slappa vid tv:en.

Det blir nog heller inga bilder upplagda idag heller, tålamodet till det kommer inte finnas.
Känner på mig att det med kommer sturla till sig. . . så det e lika bra att låta bli, för annars kommer jag inte få en god sömn hehe :P !

Ha en bra kväll allesammans. kanske kikar in senare med några rader.

Kram

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Det är inte kul när det strular. :/ Men bra att det ordna upp sig.



Ha en bra påsk vännen- :)

2010-04-01 @ 20:50:44
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0