Vackra onsadagen :)

Då va det onsdag igen då, halva vecka har nu gått, och jag känner mig lite lite mer motiverad idag , fast inte fullt ut, men försöker komma någon vart så gått det går.

Men det e fint väder sol och skönt fast något kyligare idag en vad det va igår.

Håller nu på med kap 6 när jag e klar med det och pluggat in ord och gramatiken så är det provskrivning, men det blir nog itne denna vecka utan slutet på nästa vecka skulle jag tro. . .

Men ska försöka ta och påbörja pluggning av ord nu på dagen innan jag ska iväg och handla.

Få se hur det komemr gå. . .

Känner inte för det direkt men ska försöka så gott jag kan. . .

Ne nu ska jag sätta gång igen med engelskan.

Ha en bra dag allesamamns.

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0