Trött och sliten. . .

Känner jag mig, förtstår inte varför. . .

Jag har nu pöbörjt eng och gjorde klart kap 4 nu återstår kap 5 och 6 sen är det prov på det, men jag känner att jag vill öka min kunskap i engelskan, och inte då bara i skrift och förståelse, utan i utal och prata mer engelska, jag kan gramatiken bra, det finns väl vissa delar som rör ihop det lite men ska gå in för det här nu så att jag får väldigt bra kunskaper i det, för det vill jag verkligen. . .

Så jag ska föröska planera upp en lite mer djupgående pluggning, samt använda mig av språket mer, typ skriva dessa inlägg på engelska e en idé . . .

Ja jag vet inte hur jag ska gå tillväga, men nåt sätt ska väl finnas . . .

Allt snörrar i huvudet på mig just nu, och sen mitt i allt ska jag reglera syket med att röka mindre osv osv, den prestation gör en väldigt trött och sliten. . .

Men jag ska, jag kan det vet jag. . . och jag främst av allt jag vill verkligen, för att kunna spara ihop en massa pengar.

Ja ne det va nog allt så länge, ska nu spåna i hur pluggandet med engelskan ska gå tillväga.

Ha en fortsatt bra dag allesammans.

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0