Trött och daann

Va mer ska man säga. . . hehe.

Vet faktiskt inte . det har varit en jääääävligt seg dag idag, och frusen e man i mellanåt , sen svettar man, och sen fryser man och så håller det på hela tiden. . . Trodde inte alls jag skulle få mkt gjort idag, men det blev det allt, det vart lite små seegt där ett tag, men sen tog jag en jävla fart igenom det mesta, och imorn blir det att fortsätta med gramatiken sen påbörja kap 5 text b sen e jag klar med det kapitlet.

Tror jag ska göra klart kap 6 sen när jag kommer hem, då har jag faktiskt hunnit med en del av planeringen för pluggandet denna vecka, det som bli uteslutet är övning på orden för kap 4 och 5 men det spar jag till nästa vecka, tror nog jag kommer kunna skriva prov på kap 4 -7 på fredag sen har jag bara två kapitel kvar sen e jag klar med hela grundläggande engelskan :) jiiihu, så ja i mitten på maj så är det klart, då påbörjas resan igenom matte b och engelska a fram till mitten på juli, sen tar jag ledigt och påbörjar pluggandet för teoriprovet, funderar på att ta och plugga till det en dag iveckan, typ på mina lediga onsdagar. . . Det skulle vara en idé :)

Efter timmarna på framsteg blev det raka vägen ner och köpa mig två par disel jeans :)

Hem vila ett slag sen vidare till mormor :)

Och nu hemma, ska ta mig en natur diet och duscha sen slappa framför tv, det kommer nog med bli att somna in tidigt känner jag på mig , då jag inte fick så mkt sömn i natt. . .

Ha en bra kväll allesammans.

Kram

Emelie L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0