Tiisdag kväll. . .

Det e så skönt att det e ljusare om kvällarna, dagen känns längre och man kan använda dagen fullt ut, utan att det känns som natti redan 4 på dagen. . . Och jag har mkt mer energi då solen skiner och ljuset varar längre. . .

Det e super härligt, och denna dag har jag med hållit igång hela dagen det har varit en skön start efter ledigheten, och det ska bli så skönt att hitta tillbaka till varadagen och vardagens rutin. . .

Och nu e jag super trött. ska snart ringa daniel , se lite tv, sen sova. . . E med för trött att lägga upp bilder, men imorn då lovar jag :) hehe.

Ja just det, istället för plugg denna eftermiddagen så besökte jag mormor. . . Jag kom lite tidigare en anita, det va lite skönt fick lite ensam tid med mormor då, va kul, åh fick en lite tår i ögat när han sa att hon saknat mig, hon har börjat sagt det nu väldigt mkt, det hände nåt efter tysklands resan, det sa väl kanske klick mellan oss, och vi började nog lära känna varandra på ett annat sätt och nu har det bara flytit på. . . E kul att jag fått en sån bra kontakt med mormor, det e det verkligen, älskar henne, hon e sån fin liten mormor, samt väldigt rolig och glad. . .

Det va med skönt att se henne lite piggare idag, hon såg nästa lite solbränd ut, och lite lite piggare fast att hon sa att hon va så trött. . .

Ja det blev ett långt besök, fick träffa åke med, och han e lika rolig som alltid. förstår inte vad han får allt i från, ett ex, mickaela frågade om et fanns skohon innan i gick, åke direkt bara , ta du kan ju använda den nya mobilen till, (mobil med lock ) fiffigt och snabbt tänkt av han, och jag skrattade somvanligt högt åt hans "skämt"

Ja ne, jag avslutar nog för denna dag.

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0