Strålande fint. . .

Väder är det ute, det e så mysigt att vakna upp solen skiner upp ute, det e blå himmel, underbart.

Det blir nog att traska ut en stund sen efter våra bästa år :)

Jag har sovit rätt så bra, trött lite konstigt men kan inte sätta fingret på vad jag drömt, men känner i kroppen, den är inte utvilad och jag är fortfarande trött, borde inte vara det då jag sovit väldigt länge.

Men som jagsagt förut, jag tror jag har hamnat i en sovar period nu. sen att det e så mkt att se fram emot snörrar till vardagen lite, det bli lite mkt att se fram emot och tänka på och prestera har nog med fått lite små ångest över det. . .

Men det e mitt liv, kommer nog få leva med ångest nedstämdhet, det jag kan göra åt det e att ta det lugnt, mer lugnare, men blir nedstämd av det med, för det känns som om det inte går framåt då, fast det gör ju det fast i en mkt saktare takt, får blanda lite. . .

Tror nu efter påsk att det kommer gå bättre, allt kommer nog falla lite mer på plats i huvudet och prestationen. . .

Men ska nog ta och gå igenom lite matte idag tills det känns att det sitter sen ska jag bara ta det lugnt :) fram till tisdag.

Jag min dag i helhet. efter jag skrivit här tänkte jag göra mig lite smått iordning för dagen, det bli mysisar denna dag, men sminka mig ska jag mår bra av det känner jag, att fräscha upp sig lite.

Sen blir det frukost och en cigg och kaffe, dona upp lite här hemma, vila mig en stund, se på våra bästa år, ta en promenad, hem och plugga, äta lite, vila, blogga lägga upp lite bilder tänkte jag då med göra, så håll utkik ;)

Sen blir det väl att se lite tv och sen senare runt åtta bär det av till k-holm och hämta daniel :) yaaay, har längtat så efter honom, det kommer nog bli en kanon helg, det behövs att vi träffas känns som man glidit ifrån varandra lite, så en mys helg med honom behövs alla ggr. . .

Det va väl allt hittils som jag hade å komma med.

Ha en underbar påskdag och passa på å vara ute och njut av solsken och lite lite värme, känns som det e lite varmt idag.

Kramar

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0