Steg 3. . .

Ja då va man klar med en ytterligar 3 månaders planering.

Och den ser ut så här. . .


* Jag ska lägga in lite mer tid för plugg.

* Ska med påbörja pluggandet till körprovet och uppkörningen ett slut datum är ej satt men det ska jag sätta i slutet på juli. . .

* Jag ska sluta röka, iallafall dragit ner till 3 cigg per dag innan agusti. . .

Ja den blev inte så lång, men lite lite förändringar , det e det som krävs, att bygga på lite i taget när man som mig har hamnat på botten och ska försöka ta sig upp igen. . .

Har försökt med både det ena och de andra och det som hindrat mig i hur jag presterar, tar allt på en gång och tror jag ska lyckas, men nuevo och framsteg det är det bästa som hänt mig dem har gett mig såååå himla mkt.

Ja och så va det valborg, inget som jag direkt brukar fira, mer i unga dar, men det va länge sen jag firade valbord tror jag gick i nian sist. . .

Så jag har inget planerat denna valborg heller, det blir en lugn kväll, mamma och hennes vän ska komma förbi och det kanske blir så att jag ev följer med och tittar på en brasa nånstans i e.tuna, få se, har inte bestämt mig en om jag ska följa med, men jag tror det, känner för att komma ut lite, dels umgås med mamma min :)

Ja så mkt mer har jag inte att komma med för denna stund. . .

Ha en bra valborg till er som firar den. . .

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0