Snö sen sol, hehe, vädret e då roligt.

Jaha, det va en rolig morgon med vädret hehe, först vaknade jag 05.05 då va det grå mulet, sen när jag gick upp halv åtta, då snöade det för fullt tom med att det la sig på bildar och gatorna, sen när jag gick till psykologen, då slutade det snöa och så började det droppa precis över allt.

När tiden sen va slut med mötet med psykologen så va det solsken och blå himmel. Ja som sagt vädret e då bra lustigt.

Men glad e jag att solen kom fram och lite värme fast dock kyliga vindar.

Denna dag har varit bra, rolig och intressant. först och främst tittade jag igenom tal jag ej kunde kollade upp dem noggranare och sen föll poletten ned för vissa utav talen, det ända jag behver koncentrera mig på nu e att plugga på alla räknesätt för geometri och prefix sen e jag redo för slutprovet, som jag siktar på att skriva på måndag.

Och när jag sen äntligen e klar med detta så blir det att plugga engelska för hela slanten. ska plugga på som fan nu i tre veckors tid med engelskan ska försöka hinna med två prov och sen göra det slutliga provet om 4 veckor.

Och sen har emelie om 4 veckor förhoppningsvis ett slut betyg i grundläggande engelska. . .

Och sen blir det att blanda plugg i matte b och engelska a fram till början av juli, sen tänkte jag ta mig två veckors ledighet från studier och koncentrera mig på körkortet, (teorin) ska försöka hinna med på dem två veckorna att kunna det mesta utantill så man bara behöver repitera en gång i veckan samt beställa ett paket på internett så att man kan få tillgång till att öva , öva och öva på teriprovs frågor :)

Detta kommer gå galant det känner jag på mig, jag kommer ha mitt körkort innan okt :) fatta tänk om det blir så, helt otroligt.

Det roliga idag har varit samtalet med psykologen umgånget i skolan och samtal med daniel.

Det som har varit intressant e att jag har fått vetat varför paris är uppdelat i trianglar mellan huvudgatorna.

Det e för att om det skulle bli krig så ska dem kunna sätta ut kanoner och skjuta genomgatorna hej vilt utan att förstöra byggnader, och dem som inte aktar sig för huvudgatorna för skylla sig själva om dem blir ned sakjutna.

Det andra som säkert många av er redan vet och har hört och läst om det i tidningar osv. Det e att det finns vulkaner på island, jag har helt missat den nyheten att det blev ett riktigt vulkanutbrott på island och att med drabbar sverige med regn av aska. . .

Helt otrolig, att jag helt har missat det, betyder att jag verkligen levt i min egna lilla värd, brukar ändå har rätt stor koll annars vad som händer och sker överallt.

Resten av denna kväll blir att umgås med pappa äta lite gott och nyttigt och se på film, the box heter den, den handlar om en liten box som ett gäng hittar, och den innehåller flera miljoner men det finns en haka med att öppna den , för öppnas den kommer en människa dö men vem det vet dem inte osv osv. låter skit spännande jue.

Sen blir det hem och kolla talang och sova tidigt.

Fortsättning av bilder från paris komme imorn.

Ha de gött.

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0