Seeeg

Det e precis vad jag är idag, seg, seg och seg. . .
Det va iallafall skönt att få sova ut :) Men motivationen idag är på låg nivå, så det blir nog ingen simning känner inte alls för det. . .

Så det blir att ta en lugn förmiddag, sen runt 14 ska jag vara på nuvo för ett möte.
Sen hem och det blir nog förmodlingen att plugga lite om lusten finns, där, har ingen lust att tvinga mig till saker och ting, men jag måste försöka sätta upp lite mer tid för pluggningen känner jag, inte att komma fortare framåt utan mer sätta in plugg för inlärning, så allt sitter som smack. . .
Ja jag har inte så mkt mer planer för denna dag.

Återkommer senare. . .

Kram

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Jo, förstod nog poängen vad du menade. :) Kul att läsa babbel. ;) Har bestämt mig nu för en positiv attityd, men synd att vissa människor drar ner ens humör. Förstår vad du mena med plugga så att det sitter. Det är det man ska göra. :) Inte stressa igenom plugg, för då glömmer man vissa delar.



Snart är det sommar. :) Jag bara längtar.

2010-04-29 @ 17:25:36
URL: http://zofiesworld.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

GLADA VAPPEN där på andra sidan havet! ;) :D

2010-04-30 @ 12:26:03
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0