Onödiga beteende

i både kärlek och vänskap.

Det har nu hänt en sak inte så stor så men så här onödiga saker som gör en misstänksam eller orolig.

Det har nu varit så att daniel inte har haft tid när jag ringer okey det e okey det gör mig inget, men sen har han nu känts så himla off hela veckan, har inte alls knappt hört av sig, okey jag vet att han har mkt på jobbet, jobbar långa skift och sen lite problem på annat håll och sen att han e så trött, men man blir aldrig för trött att dra iväg en mess med en förklaring på att ja ne jag ska sova snart och e trött och nere jag orkar inte prata nåt idag, det är ett täcken på att man bryr sig och liksom meddelar läget så gör jag iallafall efter att ha sårat många pga av att jag skitit att svara eller slängt i väg ett mess när jag mår dåligt, det e klart oavsätt om det gäller en vän eller en poj/flickvän att man blir fundersam varför han / hon inte svarar , vad har hent, har jag gjort osv osv, tankarna går ju så atomatiskt för mig iallafall. Jag har börjat bli noga med det att meddela om jag e nere trött och inte orkar prata så att vännen eller pojkvännen vet och kan slappna av liksom, det visar ju på ett moget beteende och att man bryr sig om dem som vill få tag på en osv osv.

Det e det som har hänt denna vecka, har försökt varit lugn och så men igår så svarade han inte när jag ringde messade inte tillbaka osv osv, och fick faktiskt ont i magen då det nästan har varit så hela veckan, fick nu på morgonen en förklaring, som jag ser som bortförklaringar, eller inte helt fullt ut, men skadan är ju redan skedd och jag tycker ändå att han borde höra av sig om sitt läge så att man vet 100% att det e därför han inte svarar.

Känner mig som en typisk flickvän nu som blir orolig över sådant, men tycker att man visar så mkt mer att man bryr sig om man kan vara så ärlig och öppen och säga som det e, det visar ju mkt på att man bryr sig och kan förstå att om jag inte hör av mig så blir hon / han kanske fundersam och orolig. . .

Aja kändes som detta blev mkt svamel hoppas ni förstår innebörden med detta.

Ja idag fick man kliva upp tidigt, skulle följa med anso till lokalen där han skulle skriva hög-provet.

Men nu e man rätt pigg va dunder trött innan jag gick upp.

Och denna dag ska jag plugga lite, hälsa på mormor med anita och sen blir det mys med anso framför tv, om det nu går nå bra, annars blir det väl att sova tidigt skulle jag tro.

Ha de fint.

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0