Ny vecka :)

Så jävla skön början på denna vecka, pigg och glad opch solen skinner och det e dags för att snart skriva det efterlängtande slut provet i matte A :)

Sen blir det hem en snabbis, äta diska och blogga en snabbis, det kommer äve då en bild på min första vår/somamr outfit :) Så håll utkik :P ;)

Sitter nu på nuevo och har precis blivit klar med veckans planering. och det blir en lugn planering denna vecka, med 3 timmar varje dag på framsteget, sen hoppas jag över simningen på onsdag och börjar med på riktigt nästa vecka på onsdag istället, känner att jag vill komma i kapp lite i eng. :) Sen blir det lugna dagar hemma . Det som ska pluggas hemma i ord i kap 4-5 i eng på torsdag och fredag.

Sen blir det besök hos mormor idag och om hon kan äta som hon ska och känna smak så ska jag även gå ditt på onsdag också och äta bakelse med henne, det e ju min födelsedag då :) 23 bast, fick tom fråga pappa hur gammal jag blev , jag har fastnat för åldern 21.

Ja, ne det va nog allt så länge.

Ha en bra dag och passa på och va ute i det fiiina vädret dock är det kyliga vindar så en lite varmare jacka skadar inte annars e det underbart ute :)

Kram

Emelie L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0