Ny och härlig vecka framför mig :)

Hej på er allesammans, i dag är det en glad och harmonisk Emelie som skriver. . .

Det har varit en bra dag hittils, va trött till en början, men iväg kom jag med nya vår looken :)

Det blev att en sväng till nuevo och göra veckans planering, och prata lite skit, det va mkt trevlig morgon där nere på nuevo. sen upp till framsteg och plugga engelska. blev klar med kap 5 text a och imorn blir det att köra igång med kap 5 text b och sen göra lite övningssättnings övningar från eng till sve , sve till eng om jag hinner. annars så blir det att ta översättningarna på onsdag. ja det blir att gå ditt på onsdag för vi e lediga på torsdag.

Det va trevlig stämng på framsteget med. solken och värme gör mkt med människor, känner att min attityd har ändrats, fast det har tagit ett tag att vänja sig vid vår, omställning med klocka, sol och värme och ljushet.

Men nu har jag tagit mig igenom den perioden levande :) ;)

Det e så himla bra allt just nu, det går inte att beskriva med ord. trodde aldrig det skulle kännas så här bra att vara nykter, nu är det slut med festande, krogen och drinkar och träffa kille efter kille.

Det e dags att börja leva livet på en annan nivå och det känns fantastiskt och spännande att gå över från ungdom till vuxen, för känner mig vuxnare en sånsin just nu, hela kroppen känns förändrad, sinnet , tankesättet ja allt.

Jag har sådan skön inställning till allt , och det känns underbart härligt.

Resten av denna dag blir att ta hand om disken från helgen, vika kläder, små städa, besöka mormor sen hem och laga mat, äta ,se på tv och blogga.

Jag ska samt försöka hålla mig ifrån cigg fram till 19 ikväll ev till 22 men det kommer bli knepigt, få se. ska föröska ialalfall. har nu rökt 6 redan så det e därför jag helst vill hålla upp till 22 för då hamnar jag på sju rökta cigg som jag ska. . . Men känner även där att jag är på gång med rökningen det blir lättare och hålla sig ifrån mer och mer faktiskt.

Ja de va allt så länge. ha en härlig dag ute i solskenet :)

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0