Meeera bilder från paris :)

Okey, nu kommer det mera bilder från paris, och nästa stopp med bussen blir Collorado och en skymt av eifel tornet sen en närma titt på eifel tornet.




















Det va den turen mer bilder från nästa stopp kommer imorn :)

Hoppas ni haft en trevlig titt, tänkte nu slänga upp lite ego bilder, va ju ett tag sen :)  ;)

Här komme dem, från detta år.

Lite från min syster tessans födelesedag, dem här första e från en Krog / Mat.











Fin vinterbild, den ända med min kamera också :) hehe.



Min nya sängstomme :)







Jag på trappa utanför operan i paris :)



Dagen efter jag kom hem från paris :)





Hemma hos mammas kille, över påsken samt så firande vi mammas 47-års dag :) !







Hoppas ni har haft en trevlig titt :)

Ha en fortsatt bra och mysig lördags kväll :)

Kram

Emelie L






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0