Konstiga drömmar.

Ja det e bara för namnet, har haft så skumma drömmar sen hela denna vecka, dem e så konstiga så det går inte ens att besriva dem, känns nästan som man drömmer om hur framtiden kommer se och bli. . . Allt i drömmarna är konstiga, människorna , miljön, man setts på prov och på olika uppdrag, typ sådana konstiga drömmar, mkt om sjukhuset, in stängd med ett gång vänner i ett slott, osv osv osv, kan tyvärr inte kommentera dem bättre.

För jag kommer inte ihåg typ handligar, bara snuttar.

Jag vet inte om det har med medicinen eller att jag har mens eller om det bara är en sådan period då jag drömmer skumt.

Känner mig heller inte utvilad fast jag sovit omkring 7-8 timmar. . .

Nu till dagen i sin helhet.

Har precis stigit uppp så , så mkt har ännu inte hänt, och det kommer dessvärre inte hända så mkt mer, ska snart ta och äta frukost, jag mig klar för dagen, promenera, plugga ma, göra om alla test för alla kap i matten, äta middag lägga upp mera bilder från paris, se lite serie och försöka sova tidigt. . .

Helgen i sin helhet ?

Den har varit bra, skön, rogivande och vettig :)

Det finns inte så mkt mer att säga om den hehe. . . 

Veckan i sin helhet då. . . 

Ja den har intevarit som den brukar kan jag säga, några dagars ledighet, mkt konsentration på bloggen, har även väldigt snabbt sväng om dygnet, är stolt, jag har haft besök av anso, det har varit väldigt kul, jag har storstädat, pluggat, varit på framsteg två dagar. 

Jag har mått lite upp och ner, har varit lite sorgsen vissa stunder då det kändes som slutet för mig och daniel, men vi har pratat om det och det är som normalt nu igen. . . 

Fast jag tog ut lite lediga dagar så kändes det rätt, få göra lite roliga saker som att "städa" på bloggen, fixa till den utifrån min vardag, för nu är den ljus , rolig och den innehåller mkt färg och glada miner för det mesta. 

Ja det va lite vad jag hade att komma med hittils. . . 

Återkommer senare. 

Ha en bra dag, och passa på att vara ute i det någorluna soliga vädret :)

Kram 

Emelie L 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0