I´m ready :)

Då va jag klar för att gå ut och möta världen :)

Har nu sätt på våra bästa år, diskat ett berg med disk och duschat och gjort mig i ordning för dagen.

Nu återsåter det att:

*Uträtta lite ärende på stan

* Köpa fika

* Gå till mormor och fika och umgås med henne.

*Handla med pappa

* Se på film med pappa

* Hem och se andra evenyn och sova.

Det har varit en perekt dag hittils, sovit lite längre, ta en lugn förmiddag innan jag ska ut och spring, kommer få lite ärende uträtt och sen ska jag gå för bi gina och prova det jag tänkt köpa så får vi se om det passar fröken Emelie :)

Återkommer senare, kanske , jag vet inte.

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Jenniefer

Grattis tjejen! Hoppas du har haft en bra födelsedag!

2010-04-21 @ 22:22:35
URL: http://jenniefer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0