Hemma igen.

Hej har inte så mkt att säga men några rader ska jag nog få ihop.

Det har varit en bra dag hittils. Det har gått bra med pluggandet, har faktiskt tagit igen mkt efter veckans omotiverade attityd jag haft. men nu e jag back in the normal stadium.

Och inte har jag barat tagit igen, mkt har fallit på plats föstår mer av engelskan, men det finns mkt att plugga in för detta prov jag ska skriva, eller mkt och mkt, e det väl inte, mer att inte blanda ihop vissa gramatik med andra.
Men det ska nog bra, det kommer nog gå bra på provet har jag på känn, tänk sen har ja bara två kapitel kvar i grundläggande engelska, fi fan känner mig riktigt stolt att jag kommit så långt på vägen nu på kort tid. känns underbart faktiskt.

Och sen pratade jag lite med daniel och hans kanske kommer några timmar ikväll :) men det e inte fastställt men ev. . . Hoppas , hoppas.

Det som återstår att göra idag e att :

* Diska

* Äta gröt

* Ver ej.

* Handla

* Laga mat

* Duscha

* Vet ej.

* Se på andra avenyn :) ev anna anka söker assistens.

Återkommer nog senare med mer rolig info om denna dag :)

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0