Helgen börjar närma sitt slut då. . .

Tråkigt som fan, men det har varit en riktigt bra helg tycker jag.

Daniel har varit här, mamma och bengan kom på besök igår, vi strosade på stan träffade även sabine och hennes kompis robban, dem sällskapade när vi åt mat sen en stund efter det, efter en stund strosande på stan gick vi hem till mig igen, när jag sen blev klar med tvätten, åkte vi alla, mamma, jag , bengan och daniel till v-rås och åt lite middag. ja lördagen den försvan i ett svep den med och jag och daniel fick inte så mkt tid för oss själva denna helg, men trevligt det har vi haft och den lilla stunden vi fick för oss själva va med toppen :) och nu e han på hemgång, jätte tråkigt, e så glad och lycklig när vi två är tillsammans, sen händer nåt när vi skiljs åt, e så tråkigt att inte kunna få träffa han varje dag, trivs verkligen i hans sällskap, han gör mig så glad och lycklig, kär och galen. . . Älskar han så mkt, ingen person på denna jord har gjort mig så tillfreställd, glad , lycklig, lugn och harmonisk med mkt mer där till. . .

Ja och nu e det snart slutt på denna dag och helg, det som återstår att göra nu e att vika lite tvätt, diska, äta nåt, duscha och sen iväg till pappa och se på film, hem och somna till wallander. . .

Sen kör nästa vecka igång, ser fram emot denna vecka, daniels visit sätter sina spår, blir piggare, gladare, mer peppad och får mkt mkt energi av honom, varför ? jo för när vi väl ses så känns allt s himla bra och man blir återigen på mind att han är en del av mitt liv, och mina nedgångar och ansvarslöshet ska inte få förstöra eller komma i mellan, känner så att det jag gör påverkar också han och oss, jag har någon att leva för som  bryr sig och blir påverkad om jag tex gräver ner mig, ger upp eller skiter i saker och ting, så ja det jag gör påverkar inte itne bara mig och min framtid utan även hans och min, jag blir stark av han. . .

Så denna vecka kommer det nog bli mkt gjort och ett prov i engeslska siktar jag mot att göra slutet på veckan :)

Veckans planering är ännu inte gjort, den gör jag imorn på nuevo, men det kommer inte bli så mkt mer en att plugga engelska, betala räkning , göra upp en hållbar budget med lite sparande, handla, hälsa på mormor samt träffa moster och kusin i samband med det, ytterligare försöka påbörja min sluta röka process som inte alls går så bra, men en rutin på rökning börjas sättas mer och mer, och jag har faktiskt heller inte lika röksugen längre, jag kan hålla mig väldigt länge, okey inte om jag bara sitter hemma, men det e lite de med att hålla sig sysselsatt dem timmar man inte tänkt röka, det e väl lite där det spricker, men ska klämma in en promenad på sen eftermiddagar. . . Ja vi får väl se hur det går med detta, men vill det vill jag, och jag försöker så mkt jag kan, men måste hålla ut mera och ha mera tålamod och det har jag ännu inte riktigt, men det kommer, det e bara öva öva öva, hålla ut och ha tålamod.

Ja det va lite utav denna helg.

Jag kanske återkommer lite senare.

Kramar

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0