En helt vanlig lördag.

Hejsan, ja idag e det inget speciellt med denna lördag, känner mig lite nedstämd efter små tjafset med daniel, jag har med pluggat hela dagen, det känns bra iallafall, men vart e solen  som vi blev lovade, den e väck och det e så grått och trist ute , och vad ska man göra nu då, inte fortsätta plugga iallafall, man ska inte plugga allt för mkt.

Ska ta statestik imorn sen e jag klar för repitition av samtliga kapitlen, ekvation och geomestri e väl något jag mest ska gå igenom lite grunligt, dem fyra räknesätten kan jag rätt bra, och funktion lika så, få se hur det går med statestiken imorn.


Jajaja, jag ska sluta prata matte och plugg, men vad ska jag skriva om, hm, såg talang igår, det va kul, anso och jag hade en mysig kväll ihop, det har varit trevlig med besök av henne.

Nu väntar jag bara tills nästa vecka ska köra igång, känns som man nästa vecka kommer komma igång ordentligt.

Ja jag har väl inte så mkt mer att skriva.

Ha det bra lördag så återkommer jag nog senare med lite lite mer tråkigheter :P ;)!

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0