Det blev en hemma dag iallafall. . .

Hej på er alla, har haft fullt upp hela dagen därför kommer det inte ett inlägg först nu. . .

Först och främst så vaknade jag som alltid innan klockan ringde, gick då upp och dog mig en cigg för kunde inte somna om först jag rökt en. . . Sen tillbaka til sängen somnade som en stock och stängde av klockan när den ringde kände mig väldigt trött och tänkte, äh kan ta vara på denna dag, är ju ledig i schemat så, så jag somnade om gick upp runt tio , gick direkt till tobak och köpte cigg, hem drack kaffe och rökte en cigg, ringde daniel en snabbis innan våra bästa år, såg på det åt även frukost til det, sen efter programmet, diskade jag donade upp lite innan anso skulle komma, när hon kom satte vi oss i köket och babblade på som vanligt :) sen beslutade vi os för att hälsa på jenny och marius, satt oss henne babblade gullade med marius, sen ner till stan och strosade runt lite, och nu e jag hemma helt slut efter denna långa dag, men känner att jag fått mkt bra saker gjort denna lediga dag, små städat umgåts med mina två bästa vänner, strosa på stan, vi har haft det mysigt. . .

Och nu blir det lugnt , ska tillaga mig lite mat, duscha, sen får jag se om jag kommer in här igen och lägger upp lite bilder som jag nu i dagar har lovat :)

Avslutar nog nu för magen den kuuuurrar. . .

Ha de fint.

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0