Då va det dags för freeedags mys :)

Då v a det fredag, det har vrit en lång vecka tycker jag, men skönt att det nu äntligen är fredag.

Emelies planer för denna dag ? :

* Gå till syd, ta antabus, hämta medicin, oc vet ni va nästa fredag då blir det sista gången för mig att ta antabus :)
Det känns lite si så där och det kommer nog ta ett tag att vänja sig av vid att inte gå ditt plus nedkärning av möten hos psykologen. . . Det kommer bli tomt utan dem, dem har ju faktiskt varit en del av mitt liv nu en längre tid. . .

Men det känns samtidigt med härligt, att ta ett steg i rätt riktning med att ta ansvar lita på sig själv och mkt mer. .

Efter visiten där blir det att traska vidare till framsteg, och på framsteg ska jag tragla lite ekvationer, procent det sitter nu och ekvationer sitter hyfsat men det behövs mer träning för att det ska sitta helt, hoppas att jag kommer så långt idag att det sitter det mesta så att jag kan gå vidare, e så sugen på att göra slutprovet och bli klar med matte A skulle vara kanon. . .

Efter några timmar där blir det hem och äta lte mat, diska och blogga ska även lägga upp ytterligare lite bilder från paris resan så håll utkik :)

Och efter det har nog klockan blivit så mkt att det e dags att gå ut och äta lite mat, anso bjuder :) känns härligt att gå ut och äta lite mat med henne på vårat favo iallafall mitt favoställe när det gäller mat. hytta vill säga :)

Och efter det blir det en mysig hemma kväll talang har ju börjat så det ska jag se på :)

Och sen blir det väl att sussa kudde.

Ja det e min dag det , härlig dag va ? :P

Återkommer senare med mer av mina tankar och bilder.

Ha en bra dag trots det tråkiga gråa vädret.

Kramen

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0