Ändrade planer. . .

Det gick snabbt, och egentligen av en skit sak, blev så irriterad när jag efter jag köpt cigg kom på att jag glömt tändaren hemma. . . Men tänkt äh klarar mig nog, men så kunde jag inte släppa det och blev nedstämd av det och kände mig kraftlös helt plötsligt. . .

Så jag vände och gick hem, såg våra bästa år, har ätit lite nu igen, känner mig så hungrig och illamående på en och samma gång, vet inte vad det e med mig. . .

Så nu e jag hemma, ska skriva lite här känner att jag behöver. . .

Det posetiva idag va iallafall att jag och min sjuksköterska bestämde att från och med nästa fredag ska dela ut medicin för två veckor framåt då jag slutar med antabusen, och sen hålla på så ett tag och sen minska de steg för steg tills jag känner att jag kan hanskas med att ha så mkt medicin hemma, och det känner jag att jag kan, men det e även bra att ta det steg för steg så att det inte blir ett snabbt avbrot från att gå ditt osv osv...

Men en är jag inte återställd, fick jag på känn idag när en sådana liten sak som att jag glömde tändaren hemma skulle förstöra dagen. . .

Men plugg blir det iallafall ska snart sätta mig ner och gå igenom lite ekvation. . . Men det e heller inte aceptabelt att hålla på så att skita att gå till skolan för en sådan skit sak. . .

Men e allt bra på att vara efterklok.

Men nu ska jag försöka å inte låta detta förstöra ännu mer av dagen, för göra det bästa av den helt enkelt.

Känner mig utmattad. e känslig vid förändringar, ska bli skönt nästa vecka ta allt från början sköta mig, gå till framsteg och nuvo på mina tider, simma och ja, allt sådant . . .

Känns som nästa vecka kommer vara en nystart med allt igen. Skönt.

Behöver komma tillbaka till rutinerna.

Ne nu ska jag sätta mig ner och gå igenom lite ekvation. . .

Ha en bra dag allesammans.

Kram

Emelie L





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0