Trevliga söndagar.

Hej hej på er allesammans, jaha då va det söndag igen då, och lika trevliga och utdragna somvanligt.

Många andra kanske tar helgdagarna lugna och med att sova ut, ja men det hade inte jag ro till denna helg, igår va jag uppe med "tuppen" samma idag.

Och igår pluggade jag "hårt" :P och denna dag har det blivivt att stöda hela lägenheten. Så nu är det rent och frisk i alla vrå och kanter, nästa iallafall, skule ha tagit köket
(en rejäl städning med att tvätta alla skåp både invändigt och utvändigt ta lite bakom spisen osv osv).
Men jag hade inte riktigt med städgrejor till det så det får bli nästa söndags syssla + tvätt och rensning av garderoben. . . Yaay jag har mkt "kul" att se fram emot :P !

Om jag ska sumera hela dagen så blir det följande:

*Gått upp runt kl 9, ätit frukost, sett på nyhetsmorgon och som vanligt tagit mig en kopp kaffe+ett par cigg.

*Städat

*Handlat.

Det som är kvar nu e:

* Äta middag

*Duscha

*Be ge mig till jenny, där ska vi se på serier + den svenska serie filmen på kanal 4.

*Efter filmen, hem och sova, kanske blogga en snabbis ;).

Det va nog allt hittils, e lite bortom tankarna nu så det kommer inte fram några ideér om vad ska ta och skriva om :/.

Hoppas ni alla läsare får en mysig kväll framför tv som jag :D.

Kram

Emelie L





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0