Slutligen !

Hej på er allesammans, Hoppas ni alla har en bra kväll ?

Själv så har min kväll bara fösvunnit, jag har sen senaste inlägget, ätit, duscha, pysslat lite här hemma, vilat ett slag, sen pluggat, har nu traglat mig igenom procenträkning med ekvationer, det e inte så svårt som jag trodde, det svåra e väl att komma ihåg alla olika uträkningar och det va en del, så det har jag sattit upp på min lista (Det här kan jag mindre) de och huvudräkning av procent.

Skulle ha gått in lite på ränta nu, och sen göra Nog-Delen, i matte boken, men efter en paus med lite tel-samtal och cigg så kände jag hur trött jag börjar bli så jag sätter stopp för idag och förstätter med alltsammans imorn.

Ska nu kolla om det finns någon bra film att se slutet på, till de ska jag ta med en kopp tea sen blir det att dricka det och ta en sista cigg för dagen, kommer nog somna gott ikväll , känns som det, jag känner mig lugn för en gångs skull, Jag har under denna vecka löst så många små problem som varit ett hinder för mig i pluggandet.

Men nu känner jag ganska mkt lugn och med lite duktigt som klarat med igenom denna tunga vecka plus att fått lite gjort i pluggandet :)

Natti på er alla

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0