Skönt med sällskap :)!

Hej, ja hade det inte varit för att sabine varit här så hade jag nog redan efetr middagen tröttnat på allt sammans, Vi hade det mysigt, lugnt och skönt, satt och små pratade lite, båda va väl lite trötta så det blev inte så mkt babbel som det brukar, sen va det väl lite utav en speciell sitution, jag visste nog inte riktigt vad jag skulle säga om allt sammans, det räckte nog med information från igår, men jag mådde lite lite lite bättre idag, det gick med rätt hyfsat på tuna, vilket lättnade lite inom mig, sen så va det allt skönt med sällskap idag av min goa syster, jag trodde aldrig det skulle kunna bli en sån stor skillnad av bara lite sällskap några timmar, men dessto tråkigare nu, nu känns allt genast tugnt och jobbigt, ledsamt och ensamt igen. . .

Ensamheten spelar nog en stor roll när man har sådana destruktiva tankar. som döden, att man är misslyckad, osv osv.

Och nu när man är själv igen så så kommer dem smygandes på en igen. . .

Men ska försöka sova iallafall, så gott som, ska nog med ta mig en varm dusch och en kopp te + en cigg innan läggningsdags,

Sen är det en lång dag imorn med, först ta antabus, ti jenny, ti vägen, hem, äta nåt litet, plugga 200 sidor i amtteboken, eller försöka komma upp i så många sidor, men plugga matte ska bli av iallafall.

Ja, det va nog de sista för idag.

Kram och ha en bra kväll.

Emelie L


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Sällskap gör mycket när man annars är nere. Bra att dagen funkat. :) Jag tycker inte du har någon orsak att känna dig misslyckad. Du är ju student, duktig på att jobba, ordningsam, pluggar nu och står i. Dessutom är du ju en bra vän mot alla dina vänner. Tänk på de positiva sakerna du har kommer det att kännas enklare. :) Å var inte så hård mot dig själv. Du kommer hinna plugga å allt du vill än. :)



Föresten jag har haft min mobil på ljudlös idag. Sov bort hela kvällen nästan. Därför såg jag nyss att du ringt mig. :/ Var så trött å slut i kroppen. Får ta å ringa dig imorn. Kram

2009-09-01 @ 21:52:54
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0