Processen fortsätter, framåt marsh :P

Hej, då va det en ny vecka igen då, och det har gått hyfsat bra idag, jag gick nästan upp då jag skulle, en timme senare så ungefär 9 gick jag upp, eftersom jag bara nästa e hemma om dagarna så behöver jag inte göra iordning mig speciellt mkt, det blir ofta mysisar och någon kollegtröja till, så jag behöver inte speciellt långtid på mig på morgonen, tvättar av ansikte och kanske ibland under armarna om jag haft en jobbig natt . . .

Sen e jag typ klar för dagen, även om jag bara nästan tar på mig mysisar så har jag ändå en del att välja mellan så ibland kan det ta tid att göra det, vanligtvis brukar jag bara dra p¨å mig ett par och ibland om jag e på dåligt humör så kan jag vanligtvis inte ta på mig vad som helst, för e humöret nere så  brukar jag ändå vilja piffa till något, något som kanske gör mig på bättre humör tex: att klä sig lite "snyggt" för en gångs skull.

Idag va det lite utav en sådan dag fast det gällde inte så mkt om kläderna utan håret , det vart helt enkelt inte så som jag ville ha det, så som jag brukade, de sluttade med att jag hade ut släppt, det fick het enkelt hänga ooch dingla det va lite vågigt så så dumt och tråkigt såg det ändå inte ut, men jag har nog allt gått och stört mig lite på det hela dagen ändå.

Iallafall, efter jag tvättat ansiktet och piffat lite med håret så va det dags för kaffe+ cig+ en macka till frukost. det blev av att se lite av de sista från nyhetsmorgon, sen bar det av till syd och hämta antabus, sen hem, se lite på efter 10, våra bästa år, plugga, äta, promenera och nu siter jag här.

Kvällen blir lugn, snart ska jag äta, duscha, se lite serier så som sveriges fullaste hem, svenska hollywoodsfruar, jag gav det en chans förra avsnittet och det va inte så dumt faktiskt sen efter det en snutt av nyheter, sen blir det av att sova tidigt, för imorn ska jag försöka komma upp till åtta som bestämt.

Ha en fortsatt bra kväll allesammans.

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0