Kvällen slutade inte som jag hade tänkt mig :(

Hej igen,

Har tråkigt så jag skriver några rader här , men om vad vet jag inte .
Har nu ätit, diskat och duschat, har ju tänkt bee mig till jenny strax men hon fick ett akut erbjudande att jobba ikväll :( så den mysiga kvällen hemma hos henne blir inte av.

Men jag har ju lite gott att mysa med framför tv här hemma iallafall :). Så det e de jag sitter och väntar på nu att klockan ska bli 18.00 så att kvällen kan dra igång. . .

Det är så tråkigt när dessa dö tider faller in. . . det e mkt skönar och bekvämare när dagen flyter på med sak efter den andre.

Det e ju de jag säger dessa långa och utdragna söndagar, varfr sa dem jämt gå så tröggt fram hehe. Jag e nog ensam om att längta tills en ny vecka sätts igång :).

Ne nu har jag verkligen inge mer att skriva. . . Det står still i huvudet just nu. det får nog bli en liten vila innan programen börjar.

Tjing.

Emelie L



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0