Kvällen slutade bra.

Efter att jag bloggat sista och tittat runt lite på facebook för en gångs skull :P, så gick jag och la mig för att vila, vilostunden utvecklade sig till sömn och jag sov väl till halv 7 -7. Sen kom jenny på besök :D, va jätte trevlig, vi babblade på som vanligt om allt, jag lagade mat och diskade med under stunden, sen blev av att se på idol, de va väl så där idag tycker jag, det va inte så mkt go i det på nåt sätt och inte direkt uppgjort heller, jag vet inte men  nåt va det som gjorde att det på nåt sätt faktiskt va rent utav tråkigt.

Sen efter det gick jenny redan :(, hon va tvungen att komma hem tidigt idag för att slå sig till ro innan natten för hon ska upp tidigt imorn och jobba. Jag e verkligen stolt över henne att hon orkar prestera så mkt som hon gör med den enorma förändringen hon står inför, det e verkligen tufft av henne :). . . Hennes kämparglöd smittar faktiskt av sig lite på mig och så glad man blir av hennes sällskap från att gå hemma bitter över småsaker, vara nere och ha tråkigt sen när hon kommer känner man sig som människa igen, man skiner upp som en sol nästan. Det e en otroligt skön känsla att få uppleva lite titt som tätt under veckan.

Efter att hon gått så va det dags att slå över till kanal 3 fr att se på hollywood fruarna, men efter första pausen så sappade jag runt lite och ett program som någon kanal gjort reklam för nån vecka sen började, jag trodde det va kanal 4 som skule hålla i det programmet men så va det inte utan det va på tv 1 som de programmet visades i så jag såg på de och sen sista halvtimmen på hollywood fruarna.

Det känns rätt bra inombord efter denna dag, så jag kommer nog att sova gott, vakna med ny energi och så kommer nog morgondagen bli bra den med (hoppas jag).

Det va nog allt för idag, hoppas jag givit er alla en trevlig läsning för denna dag ? :D.

Natti

Kram

Emelie L



Kommentarer
Postat av: jenny

Dina ord värmer gumman. Tack!

puss och kram!

2009-09-28 @ 22:36:42
URL: http://sweetjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0