Hur ska denna dag sluta?

Ja, upp kom jag som jag skulle iallafall, fast jag somnade väldigt sent igår, efter jag pratat med både mamma, sabine och sen skrivit bloggen, satt jag och pratade med annso, det va väldigt skönt ska jag alla säga, för hon vet exakt vilket helvete jag ibland kan gå igenom, eller hur svårt det vissa gånger kan kännas, Och jag skäms så för att jag inte varit ett bättre stöd för henne när hon gick igenom det, men jag fattade bara inte, men för det kunde jag allt ha lyssnat bättre. tycker jag nu så här i efterhand. . .

Men det e väldigt svårt när man har det knivit själv att ta del av andra människor, eller det har blivit svårt med tiden, då man förr sket i sig och brydde sig om allt och alla. . . Och nu när jag försöker göra de båda så går det inte als ihop inte just nu i nuläge iallafal, jag nog en del att rensa bort, det kommer ta sin tid. . .

Ja då va det snart dags att gå till tuna, känner inte alls för att göra det, men ska ta min plikt gentemot soc och traska ditt och planera i fulla muggar, sen får det gå som det gör.

På nåt vänster ska jag väl kunna få ihop det, men med döden som första tanke så e det att få ihop allt, förnuftet säger en sak och den har förbaskade tanken vill nåt helt annat med mig. . . dem krockar så destruktivt.

Ja det e bra att vänta och se hur detta möte slutar och hur det går. . . Efter det ska jag iallafall hem och försöka plugga matte, kommer nog inte komma upp i några 200 sid, för sabine kommer ett slag till mig efter skolan,

Och jag vet inte om jag gör fel, som tar hennes hjälp, stöd umgänge ? alltså, okey hon är ju inte så liten längre, och mkt klok och äldre för sin ålder i vissa avseende iallafall. Jag vill egentligen inte tynga någon med min distruktiva tankar, Gör jag fel när ja gör det ? Jag kanske ska ta tag i allt själv och låta äldre hjälpa mig, dem proffitionella.

Ja jag vet inte, vad jag ska ta mig till när det gäller att lätta på sitt hjärta eller ej. . .

Iallafall ska snart ta mig till tuna, sen låna mig en bok och lämna tillbaka den andre, hämta ut min medicin, gå med den till syd, sen hem, äta nåt, och sen försöka sätta mig ner och plugga, som sagt när det gäller mig ska svänger det häftigt, så man får väl se vad det blir utav denna dag.

Hoppas ni alla andra för en jätte bra dag !

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0