Fortsättning av "processen" Fre-Lör.

Hej på er allesammans.

Igår va det en sådan dag då allt kändes tungt och jobbigt, förvirrande och stressigt utav någon anledning.
Och trött som fan va jag med, men tog igenom mig dagen hyfsat bra så som att hämta antabus, se våra bästa år, äta frukost och plugga, två timmar pluggade jag sen släppte orken och energi till att sitta ytterligare en tid, jag kan inte sätta fingret riktigt på hur jag kände mig igår, men det kändes på nåt sätt tom inom mig, jag vet inte om jag kände mig rastlös men det kröp i benen och jag kände nästa att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. . .

Efter att suttit två timmar med plugget så gjorde jag nåt som jag egentligen inte borde ha gjort, jag gick och la mig, och sov runt 3 timmar , gjorde samma sak i torsdags, inge bra inge bra ska försöka vänja mig bort från det så gottj ag kan innan det blir en ond cirkel med att jag gör det varje dag.

kvällen slutade ganska lugn och skön, såg idol sen fanns det inte så mkt mer att se på, på tv:en, pappa ringde och vi bestämde att äta middag här hemma hos mig sen gå ner och se på beck som går på bio just nu. Ska bli jätte kul :)

Peter skickade med sms under samtalet med pappa så efter att jag pratat med pappa så ringde jag upp han, och vi bestämde ev att ses om två veckor :)

 ja jag hade lite beslutsångest igår innan jag gick och la mig, kunde inte riktigt bestämma mig om jag skulle gå upp tidigt och skriva klart reptition för de sista sidorna av ekvation, sen gå igenom alla repitioner och sen gå igenom lite övningar i högskoleprovet, jag beslutade mig för att lyssna på vad psykologen sagt många gånger och det e att ta vara på helgerna och vila upp dig det behövs. så jag lät bli att ställa klockan på ringning och sov tills jag vaknade, kändes väl både lite skönt men ändå lite ångest för att jag inte gått upp och pluggat istället, så har nu känt mig lte små späng och irriterad över att inte ha pluggat nu på morgonen.

När jag gick upp så kollade jag när filmen började och så reserverade jag biljetter ringde pappa och bestämde en tid när han skulle komma och äta mig mig, så runt 17.00 kommer han, sen blir det att nästan direkt efter vi ha ätit att gå ner till bion.

Till dess så ska jag nu ta mig en dusch, en promenad och om det finns lite tid över skriva ner dem sista repitionerna så jag e klar med det tills på måndag, så att jag kan påbörja de sista kapitlet.

Kram

Emelie L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0