det är omöjligt hur man ibland ska ta sina känslor och förnuft.

Hej, ja denna dag har jag fått lite uträtt iallafall, jag började dagen med att gå till tuna, det va väldigt tugnt till en början, och inte riktigt hade jag svart, eller jag har väl svar och det e att jag inte vill ut på arbetsträning, jag vill plugga om jag ska berätta den korta delen, sen så säger förnuftet att det vore en bra idé iallafall, dels har jag plikt från soc att genomföra detta, så ska jag ta den plikten, så vi planerade upp lite gring jobb iallafall och diskuterade det lite fram och tillbaka, sen så fick jag ett annat allternativ att tänka på. Så ja tills sist så kändes det lite lugnar inombord, men tanken på att inte leva mer finns kvar och det sätter stora hinder denna tanke. . .

Men istället för att dra till med en destruktiv handling och misslyckas, så tog jag kontakt med psykologen och pratade med, sen så berättade jag för mamma och sen pratade jag ytterligare med syster min, Vilken kanske inte känns som en hjälp nu direkt, men som så många andra säger så är det oftast de som är hjälpen slutligen, att vara uppen och ärlig, och det känns lite skönt ändå att vara det på punkt och prick

Ja efter tuna, så träffade jag sabine en snabbis och bytte några meningar med, sen vidare till bibblan, lämnade tillbaka boken Raskens, och lånade en ny, som jag nu inte mins namnet på men det e ialalfall en bok som speglar lite utav raskens, Sen gick jag till apoteket, hämtade min medicin, gick hem rökte en sväng diskade, pratade en lång stund med martina :), sen iväg ti syd lämnade medicinen, sen nu hem och snart kommer sabine så jag ska fatta mig kort.

Ja vi ska ta det lugn babbla en massa, äta , få se sen, det bli iallafall att lägga sig rätt tidigt idag, kommer nog somna som en stock fr jag har inte sovit många timmar i natt heller.

Ha en fortsatt bra dag allesammans !

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0