Vilken dag !

hehe e het slutkörd efter denna dag, det va någe alldeles nytt de här för mig, men stormtrivdes i bänken i aulan, kände att fan nu ska jag ge gärnet , kände verkligen att det här brinner jag för , så nu ska det läggas i en växel till men stegvis, ska inte ta ann mig allt för mkt, men ja imorn blir det en liten mer helhets planering på hur jag ska gå tillväga , i rätt så skaplig takt så klart, för måste ändå tänka efter lite med tanken på mående och vad jag e ovan med och inte, och köra allt efetr det och bygga på eftersom men känner att nu e jag på gång faktiskt.

Känns skönt att hitta lite nya vägar som jag brinner för, känner hur det bara flödar med allt jag vill göra och slutföra :) men jag vet ska inte förhasta mig ska ta en sak i taget och det viktigaste först. . .

i kväll har jag inte gjort mkt alls, vid sjutiden somnade jag som en stock och vaknade för 2 timmar sen ungefär viklket va kl 22 lite efter kanske , sen dess har jag snokat runt lite på facebook, ätit lite mackor muuuums va gott det va, rostat med ägg och majonäs :D, sen duschat och nu pratar jag lite med folk på msn och på facebook och snart ska jag väl ta och sova igen känner mig jätte trött fast jag sov bort hela kvällen. . .

Natti på er alla läsare. Sov så gott !

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Vad bra att du trivdes i aulan. :) Kanske nästa steg i ditt liv blir att studera på högskolan. Vad kul, hoppas det blir så. Så kan vi båda börja plugga i höst. :D Kram, sov gott.

2009-10-25 @ 00:23:27
URL: http://zofiesworld.blogg.se/
Postat av: jenny

Hej. ja visst var det charmigt. :) på babysmart nere i 21an. tror butiken hette så. Men besta (farfar) i norge är ju jätteduktig med trä. han gör egna knivar å massa grejjs av trä. täljer å har sig. har hört om han kanske kan göra en sån åt oss :D Så vi får se vad han säger ;) Kram

2009-10-25 @ 02:58:06
URL: http://sweetjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0