Vilken dag det hittils har varit.

Idag har morgonen och förmiddagen bara försvunnit och humöret har varit från topp till tå.

Dagen började med att jag första gången på länge gick upp med tuppen :P, redan klockan sju va jag uppe på benen och bryggde kaffe, sen blev det en varm och härlig dusch, gjorde iordning mig lite snabbt, tog på mig lite andra kläder en bara "mysdräkt, idag blev det jeans och ett svart linné utan axelban och med nitar på :) sen fönade jag håret, det blev utan smink idag med, fan kommer inte ihåg sist jag sminkade mig, det va väl nån gång under sommaren kanske, längesen va det iallafall.

Efter allt fixande tog jag mig en kopp kaffe och cigg, sen blev det nyheter och frukost och en cigg efter det.

Sen iväg och träffa psykologen det va väldigt längesen nu närmar fyra veckor sen vi sågs, men det kändes lugnt och pratet flöt på, huvudämnet idag va de nya projektet nuevo och lite om min studieplan jag själv byggt upp och som jag tänkte lägga fram som förslag till nuevo men psykologen och jag va väl inte riktigt överns om den och det hela slutade med att jag gick därifrån med sura miner.

Men efter en tid då jag landat och tänkt på vad hon sagt så tog jag åt mig utav det på ett posetivt sätt och började genast tänka i lite andra banor, dem realistiska som hon säkert ville komma med allt hon sagt. Så jag ska faktiskt ringa och be om ursäkt lite över mina sura miner och tacka för att hon faktiskt fick tillbaka mig till vrkligeheten.

Jag har jue en del brister med att baka tillbaka och det vet hon och hon märker direkt när jag börjar sväva iväg bland molen så att säga.'

Efter mötet dör och antabus tagning så gick jag till lassarettet för provtagning, första gången men det gick bra, lite obehagligt de där med blodprov , det kommer jag nog alltid att tycka.

Sen nu har jag äntligen kommit hem och de första jag då gjorde va att ringa tuna och prata med henne om mina tankar kring studierna och ja bolla lite tankar med henne och sen prata ut om mötet med psykologen. . .

Och nu ska jag ta en cigg, ringa psykologen och be om ursäkt sen blir det till att äta och plugga.

Kvällen och helgen:

*Ikväll- Åka till peter, det blir idol och soffmys som han kallar det :)

*Lördag- Upp tidigt plugga och skriva repitionsblad, sen vet vi inte riktigt va vi ska göra, ska iallafall föreslå en promenad runt om i frindhemsplan sen ta det lugnt med film och mys och god mat ;) :D.

*Söndag- åka hem tidigt redan 08.50 går bussen, väl hemma ska jag göra lite planering om kommande vecka och plugg med repitionerna.

Så vad dagen och så ser helgen ut, får väl se om det blir någe bloggande i helgen tar nog med mig datorn iallafall.

Ha en trevlig helg allesammans.

Kram

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Hej. Vad snällt av dig att du ska ringa och be om ursäkt riktigt. Det e något som jag inte skulle våga, jag har svårt för sånt att be om ursäkt.



Njut nu av helgen och tänk inte så mycket på plugg. :) Du hinner ta igen det sen inne i veckan. Koppla av å ha det bra. Kram



2009-10-02 @ 16:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0