usch fy och bläää

nu låter jag som en trottsig barn unge, men usch har sååå ont i huvudet, jag känner mig dålig, hängig, ur balans, usch det blir alltid så här när jag ska försöka och försöka, men till skillnad från andra ggr ska jag försöka stå ut, trotsa mina känslor för jag vet att inom kort kommer det vända, för om jag gör detta till en vana och rutin så vänjer sig kroppen snart vid det, men det e värst nu första tiden, föööööör jävligt rent ut sagt.

det va längesen jag längtade till helg, men denna vecka så gör jag det redan nu, det ska bli så skönt när klockan slår så mkt att det e dags och äta middag på fredag, längtar, för då kan jag ta ett djupt andetag , göra mat, diska ta en dusch och lägga mig ner i soffan och bara koppla av, med en kopp te eller två , se idol och sen soooova, eller skippa idol och bara sooova. . .

Längtar , längtar längtar !

apro på att sova så borde jag ta och lägga mig, men vilja till det finns inte, för har ingen som helst ro i kroppen, tror jag ska göra mig en kopp tea det brukar lugna en lite och sen en natttablett på det så hoppas jag att jag komemr kunna sova gott på .

Ja, det blev ingen direkt seriekväll mig jenny idag, kände bara för att vara själv idag :(, men det va inge kul att se serier idag, det va inte lika inne somvanligt, kände mig mest besvärad utav det, men såg på ugly betty och andra avenyn iiallafall, och lsutet på hemmafruarna . . .

Hoppas ni alla läsare och vänner haft en givande dag och mysig kväll !?

Kramar !

Natti och sov så gott

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Jag längtar med till helgen. :) Alla dagar kan ju inte vara bra dagar. Om du e rastlös, så träna lite hemma eller något?



Men detta med att inte ha lust med ngt är inte kul. Så känner jag nu. Därför sitter jag här. Gillar att umgås med folk via nätet. :) kram

2009-10-27 @ 22:43:32
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0