Trött på de mesta !

Idag har det kanske varit lite utav en dag som behövs och då tänker jag i helhetens namn att jag kommit i gång med plugget igen, lite trögt men jag har iallafall gjort mer en ingenting.

Men förövrigt så känns det tugnt inombrd, ilska, otålighet och så e jag så himla trött, alltså sömnig, känns som att jag skulle kunna sova flera dagar/veckor. . .

Men nu kan ju inte jag det för då går allt annat i spillror, jag kommer försöka så gott jag kan med allt, och jag vet att resultatet av det hela inte kommer bli något toppresultat det har jag siktat mig in på, men ska försöka iallafall och sen hoppas nånstans att det ger lite respons. . .

Nu har jag suttit två och en halv timme med att traggla rep-blad och kollat av med högskoleprovets bok hur mkt som sitter och inte, de mesta sitter och jag tänker ganska rätt kring övningsuppgifterna så det känns lite lovande iallafall. . .

Och resten av dagen får bli lugn, ska snart iväg och ta antabus, försov mig jeu imorse, sen efter det ska jag iväg med pappa och handla , sen hem till han, äta en bit mat, se lite film sen får jag se om jag stannar och ser på oskyldigt dömd eller om jag åker hem och ser på det.

Uppdaterar senare om hur dagen / kvällen slutade.

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0