Söndags kvällen i det hela !

Då va det kväll igen, och nu är det inte långt kvar till nästa vecka :D, läntar och ser fram emot den, hoppas det går bra denna vecka, det känns så !

Denna dag har har varit rätt bra, jag har promenerat, det va jätte skönt , sen efter det satte jag mig ner lite vid skolböckerna gick igenom lite här och där, sen blev jag kanon hungrig så jag avslutade pluggandet och lagade till korvstrågan off :D, mums , det va både kul och gott att laga lite mat och äta hemlagad mat.

Efter maten va klockan redan så mkt att det va dags att sätta på tv:en, såg serier ihop med jenny resten av kvällen och nu sitter jag här och väntar på att den engelska versionen av Wallander ska börja, är väldigt sugen på nåt gott ikväll men har hittils hållit mig för att köpa nåt gottie, och ska fortsätta med det, det får bli lite keso med banan, valnötter och lönnsirap :) muuuums !

Ja det va nog allt för denna dag, Återkommer imorn igen om smaskiga ditaljer ;:P

Natti på er alla.

Emelie L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0