Snart är det dags !

Ja om knappt ett dygn så kommer jag och sitta och göra något av del prov för högskoleprovet :D, längtar som fan att få det gjort, det ska blir riktigt kul. . .

Och dagen ja den började bra , trots att jag somnade väldigt sent i natt så kom jag upp i tid idag :), det har varit en hektisk morgon med många sysslor, började dagen med att gå till psykologen och det blev ett mysigt samtal satt och dividerade allt möjligt inget direkt konkret om mig osv, utan alment, mkt om högskoleprovet, lite om hur veckan har  varit, och hon blev glad av resultatet att jag nu efter veckan känner mig behaglig, nånstans mitt i mellan jätte bra och jätte dålig, de e någon vi nu strävat efter att jag ska hamna nånstans mitt i mellan i för bra och spinna iväg och inte för dåligt så att jag blir sängligandes. . .

Så i dag eller under denna veckan så har ett framsteg gjorts, och jag hon kom med en smart idé nu att jag ska bara fokusera på det största problemet så som rutin men läggningsdags, uppgång m.m och inte så mkt på innehållet med det jag gör, utan sätta mer press på att fixa dessa delar och sen när dem funkar lägga mer energin på det jag presterar. och det tyckte jag lät väldigt vettigt så ska tänka på de hädan efter så kanske jag snart e på normalt stadium igen och dels så kanske det håller i sig längre om jag fokuserar på det och försöker rätta till det största problemet innan jag lägger stor vikt att si så mkt ska göras och de och de osv.

sen tog jag antabus, gick till rikard för att skriva ut en sak, sen till bibblan för at lämna tillbaka en bok, och för knappt en timme sen kom jag hem och då pågick med våra bästa år så satte mig och såg på det fram tills nu, ska väl nu efter jag skrivit klart här kola runt lite sen sätta igång med och göra gamla hög-prov, sen så kommer det inte hända så mkt mer en att se på idol innan det e dags att lägga sig.

Ha en så bra dag och helg allesammans !

Varma glada kramar från lilla mig !

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Lycka till i morgon. :) Får höra i morgon kväll då hur det gått. Sent imorn, eftersom jag jobbar till nio.

2009-10-23 @ 20:02:11
URL: http://zofiesworld.blogg.se/
Postat av: jenny

Lycka till imorgon :) Ska tänka på dig ;)

2009-10-23 @ 21:37:36
URL: http://sweetjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0