Skrivning av högskoleprovet !

Det gick skit dåligt, han inte ens med alla frågor, men det va kul som fan iallafall, äntligen va det över hehe, och det bästa av allt nu vet man lite närmare sina brister och dels så vet jag nu lite närmare på hur jag ska lägga upp pluggtiden till nästa gång ! :D

Resten av dagen kommer bli kanon lugn, ska bara ta det lugnt ev se nån film som går på tv ikväll ! det kommer bli extra skönt med vila dennna kväll och i morgon, när man nu slitit hela dagen med provet, kommer vara så avslappnad dem här dagarna, jag ska inte tänka på nåt bara ta igen lite vila osv !

Sen kör det igång hårt nästa vecka hoppas jag håller mottet uppe lång tid fram över nu !, skrivningen av provet tror jag att jag kommer ha i bakhuvudet det kommer nog peppa mig de stunder då jag känner att jag bara vill ge upp . . . Det ska bli spännande om hur det går nästa gång, kan inte låta bli att tänka på det, ska försöka ge allt tid, kraft och energi för att se till att jag nu plugga på hårt så att resultatet blir bätre nästa gång . . .

Ja det va nog allt hittils.

Om någon av er som läser denna blogg med har skrivit provet hoppas att ni lyckades bättre en jag !

Och till er alla andra som inte har det, hoppas ni har haft en bra dag och får en bra kväll ?!

kram

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Hej!

Har faktiskt aldrig gjort högskoleprovet själv.. Men det är nyttigt att göra det några gånger har jag hört ;)

Joo jag trivs här nere, mkt party.. Fint väder och underbara människor :P Kan inte klaga faktiskt :P

Jag jobbar som Telefonförsäljare på ett företag som heter Atlas, säljer hälsokost :)



Vad händer i ditt liv annars?

krAms!

2009-10-24 @ 18:53:00
URL: http://soderroos.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Hej! Jättebra att du gjort det nu! :) Jag hade med lite svårt att hinna med alla frågor första gången jag skrev det. Blev alltid att tippa som på lotto, de sista frågorna i vissa delar.



Ska bli intressant att höra sen vad du fick för resultat. :) Gick det riktigt dåligt, kan du ju skriva i vår igen. För nu vet du ju hur det funkar. Vad ska du göra ikväll??? Kram

2009-10-24 @ 21:49:43
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0