Skönt avslut på kvällen !

Och så blev det slutligen ett skönt avslut på kvälle med underbara jenny, vet ni va, hon överraskade med räksmörgåsar ikväll, så gooott de va :D och så sött av henne, nästa gång så blir det min tur att överraska henne med nå smarrigt :D

Vi såg på uggly betty det va ett roligt avsnitt idag, sen hemmafruarna och slutligen andra evenyn denna gång så gickdet lite bättre att se på det det va inte så mkt hack som sist, men denna gång lät vi med de att stå på fast hacket, förra gången tog vi mer lång avbrott.

och nu e man hemma i den tysta, varma och ensamma lägenheten igen, tänk om man hade en älskling att komma hem till eller att vänta hem en till middagen, börjar sakna det imellanåt, det känns så trist nu när man slutat leva sitt vilda liv ute på krogen, de stadiet har jag kommit förbi, visst man saknar det ibland men det e väl nåt jag insett att det e inte värt att leva för. . .

Nu vill jag satsa högt, på karriär, få göra nåt betydelsefullt och om man sen har turen med sig så hittar men sig en livskamrat på vägen. . .

Ja om det vore lättare en vad det är att gå vidare så hade nog många , många fler gjort det. . .
Det är konstigt att det ska vara så skrämande att bryta en del mönster, pröva nåt nytt osv. Men visst det e mkt man går ifrån, en del kompisar, ett liv fylld av glädje, man går nog med ifrån sig själv lite, när man går vidare så upptäcker man andra intressen, nya vänner, nya syn på livet, ny syn på ens blivande kille, ja mkt e det ju som ändras. . . Och det e väl de som är skrämande, många som jag tänker väl mkt, varför ska man vara tvungen och byta ut nåt man trivs så bra med, som man verkligen lever för m.m.

Men jag försöker tänka så här, det där var förr det va en livsstil som jag kunde leva förr men i nuläget så passar den inte så bra för den förstör mer en vad den gynnar mig det var roligt, skoj, man behövde aldrig tänka så mkt man gjorde lite av varje så som det kom. . . Men så funkar det inte för mig längre. tråkigt nog.

Men det kommer alltid vara ett minnesvärt kapitel ur mitt liv. Nu har jag gjort det, nu är det kanske dags att ta nya tag och nya steg framåt till nåt annat jag vill göra, jag försöker också tänka på att det e nog bäst man vänjer sig för man kommer nog stöta på liknande situtioner under hela livet eftersom man växer ju varje dag som person och man kommer på nya idéer på vad man vill testa, göra ja man utvecklas jue hela tider och ålder gör nog sitt med man måste nog hela tiden ändra sig själv efter det med så att man "passar in " eller vad man ska säga. Man kommer nog en dag bli mamma förhoppningsvis, ja där kommer man med bli tvungen att lära sig nå nytt, ändra sitt levnadsätt med mer där till. ja finns nog hundra expemel på hur man med tiden måste ändra lite där och lite här.

Känns som jag fått lite nya tag nu när jag var borta ett tag hos jenny, hon ger mig alltid någon magisk energi, helt otroligt :) men bra hehe.

Så just nu känns det som om morgondagen kan bli lyckad återstår och ser skriver mer om det imorn.

Natti på er alla nattugglor ;) :P

Kram

Emelie L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0