Så kom den dagen jag väntat på och längtat efter :) !

Hej allesammans, ja nu kom den dagen, äntligen, den dagen då det blev lite gjort, har nu jobbat igenom dem sista sidorna i boken, e nu klar med boken de ända jag hoppat över är första kapitlet men ska gå igen de  sen när jag skrivit högskoleprovet.

Så de har jag nu pyssat med i 3 timmar plus ätit lite mat, det känns otroligt skönt att engerin kom tillbaka, det verkar var så att jag blir inte redo och alert först mitten av  veckan hoppas det ändrar sig, för två dagars hinner man med väldigt mkt på om man nu pluggar dem , så behöver verkligen dessa dagar med om det ska bli någe bra slutresultat på högskoleprovet.

Men jag tror att det e de här med nuevo, att jag har väl dels inte kunnat slita mig från tankar på det, utan tänkt, planerat försökt förbereda mig mentalt osv osv, det tar iallafall kål på mig, med allt dess tänkande, oro inför det, man vet liksom inte hur det är där, vilka som jobbar där, vad för typer man kommer ha runt om sig, vart man ska börja och sträva efter osv osv. så allt detta omedvetna tar sin plats innanför kropp och själ, i mitt fall så tog det stor plats så allt annat fick utebli, vilket e nåt jag verkligen måste jobba på, jag måste ju kunna hantera olika känslor, intryck, stänga av och på ibland osv osv.

Men idag har det gått bra, jag har inte oroat mig så himla mkt, lite nu hur allt ska läggas upp och vad jag kan och inte kan , osv osv men det e något jag ska ta itu med ikväll så film kväll hemma hos pappa få jag nog hoppa över. Känner att jag måste planera upp lite inför morgondagen så att det bara sen är att dela planeringen med läraren och se vad han tycker och sen köra på.

Så hittils så har jag gjort detta:

*Gick tyvärr upp mkt senare en tänkt (försov mig)

*Såg våra bästa år, rökte och drack kaffe.

*Pluggade matte

*Ätit mat (makaroner och köttbullar).

*Gjort en matlista

Kvar att göra:

*Handla.

*Skriva repititionsblad för sista kapitlet.

*Göra en grundlig lista på det jag kan och inte.

*Äta (Fiskpinnar, kall sås, och potatis).

*Gå igen alla repititionsblad för matteboken alla kapitlen och göra en planering för repititioner.

*Gå igen svenska och engelska material och göra en planering för repitition + en liten utvärdering i Engelskan vilket jag kan och inte kan som jag sedan ska ta med mig i morgon till nuevo som underlag för hur vi ska gå tillväfa med studierna osv.

*Se Oskyldigt dömd.

*Blogga igen :D

*Sova.

Så jag har lite kvar att göra idag som ni ser.

Ha en fortsatt bra dag och kväll allesammans

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0