Så jävla sur på mig själv just nu !

Ja nu e jag riktigt sur på mig, varför kämpar jag inte emot tröttheten, och lägger i ett kol nu och verkligen kämpar, usch allt börjar bli så slappt just nu, vill bara ha lätt för att gå ut, få sova lugnt, ha kraft och energin . Men det e tomt på det, allt bara går åt helvete hela tiden. . . Blir så jävla sur, att det nu igen går nerför,

Ska ta tag i det här, ska höra med pappa och jag får sova hos han nästa vecka så att jag kommer upp om mornarna, och om han med då har lust att skjusa hem mig varje morgon innan han ska till jobbet, Hoppas det kanske kan vara ett alternativ då kommer jag iallafall upp och av den veckan så kanske man får in en liten rutin i både insomning och gå upp på morgonen, sen inte nog med det, så pratade jag med dem från nuevo och hon ska med ringa mig dem dagar jag ska till nuevo, (ringa och väcka mig ), det va riktigt snält av henne tom så ska hon ringa nu på lördag för säkerhetskull så attjag inte missar provet. det va väldigt rart .

Nu det ska fan bli ordning på det här nu, kan inte hålla på så här längre, e så jävla omoget så det finns inte.

det jag nu e sur över e att jag fast jag tom försov mig idag sov ända till halv elva, så somnade jag under dagen igen, satt med mina böcker och läste i sängen somnade bara så där med böckerna i händerna. helt sjukt.

men trots allt så fick jag till det å plugga lite ska väl se det som lite posetivt iallafall, ska nu med ta ett litet språng när jag e klar här och äta, diska gå till affären duscha, sen sätta mig och göra ett gammal högskoleprov.

Ha de fint så länge alla läsare, återkommer lite senare !

Kram

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

jag sa ju att det behöver va en gammaldags väckarklocka som ringer högt. :D jag ska köpa med mig en sån nästa gång jag kommer dit. Jag e med jättetrött nu på dagarna. Det e nog när man e arbetslös, eller har lediga dagar man blir trött.



Dessutom är det ju höst nu, man blir automatiskt tröttare när de e mörkt ute.

2009-10-22 @ 19:07:29
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0