Rörig dag och många tankar

Hej på er alla.

Denna dag har varit lite rörig med många tankar. Den har varit lite utav stressig med eftersom jag "tog sovmorgon". När jag väl vaknade fick jag en chock jag stressad upp, satte på kaffe och tog en cigg sen satte jag mig direkt vid dator, letade upp lite info om linjen jag vill gå och kollade över behörig heter för den linjen, hittade med lite smått och gått i letandet :) som jag även med kanske ska sätta in i min planering.

Efter det skrev jag upp det som behövdes  vilket e :

*Grundläggande engelska

*Engelska A ev B men det kunde man prata över lite i ansökan osv, det va tydligen inte ett måste ev.

*Mattematik upp till C och för mig blird et då att plugga matte B och c.

Allt detta har jag planerat upp att hinna få behörighet till våren. . .

Efter det så ringde jag upp helen på tuna och vi har en tid nästa vecka på tisdag, då ska vi prata om en relevant planering, ska med ringa henne imorn och prata om den planering jag gjort upp och vad hon tycker om den och tidsplanen.

Så from med 12 okt kommer allt sättas igång :) känns otroligt skönt, att det börjar gå framåt, att det börjar hända nåt liksom :).

Dels har jag nu med veckorna hitta en massa projekt som jag kan genomföra om helgerna fram över :).

Nu börjar det hända saker, jag e sysselsatt en tid fram över, jag har mål, motivationen ja den kommer och går lite som den vill, men försöker iallafal hitta ett sätt att hanter allt lite och få koll över mig själv osv osv.

Jag har full koll på de sociala, jag vet nu äntligen vilka mina riktiga vänner är och resan med dem har bara börjat och det ska bli otroligt att följa utveckling mina vänskaper. jag har äntligen en familj att vända mig till, dem lyssnar, finns där för en, ställer upp i olika sammanhang, jag har mer äldre befolkning runt om mig att dra nytta av, lyssna på dem följa deras råd av egen erfarenhet m.m.

Jag känner inte mig ensam längre, jag har både vänner, familj och andra, så som tuna, sjuksköterska, psykolog och doktorer som finns här för mig, runtom mig som jag litar och förlitar mig på, det finns längre inga frågetecken runt någon :)

Nu börjar idol men jag känner att jag nog har lite mer att tilläga om dagen och annat så jag återkommer snart igen hehe ;)

Vill börja med att säga fiiii faaaaaaaaaan TOVE i idol äger, Jag hoppas hon tar hem hela skiten, hon är så JÄVLA bra :), hon kommer garanterat gå vidare annars e det nåt som e galet ute bland svergies befolkning, sen den andre som kommer gå vidare det e svårare att säga, den sämta idag men fortfarande min favorit e jue camilla jag förstår inte vad hon tänkte denna gång, men jag hoppas innerligt att hon iallafall får gå vidare, få en chans till att styra upp de hela. Men så va de en av mina icke favoriter som va jävligt bra, där blev jag försvånad och som jag ändå tror kommer vara bland dem två som går vidare. . .

Om jag återgår till dagen nu då, som sagt det har varit mkt att fundera kring från den sekunden jag vaknade fram tills middagen stod på bordet. . .

Och nu har jag ont i huvudet och kan inte riktigt slappna av hoppas jag iallafall kan slappna av senare så att jag får mkt sömn för imorn har jag speckat schema och tidigt måste jag gå upp.

Nu ska jag fortsätta att se på tv.

Kram

Emelie L


Kram

Emelie L



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0