På väg ner i onda spriralen ?

Ja, kanske om jag fortsätter så här, med att sova hela dagar, gick iof upp tidigt, runt 9, såg på nyheter drack kaffe och cigg somvanligt, ringde psykologen och bad om ursäkt för mitt barnsliga beteende i fredags med att bli sur osv, hon tyckte det inte alls behövdes att be om ursäkt för, utan mer att hon förstod, och att jag mer en gärna med får visa denna sida av mig. . .

Sen bar det iväg och ta antabus, hem, se lite på efter tio, våra bästa år, sen va jag så  trött att jag inte kunde hålla ögonen öppna, förstår inte för jag har ändå sovit en hel natt, 9 timmar ungefär, så jag borde har varit pigg som en mört plus att jag tagit super lugnt hela helgen med vila, film och mys och sömn, så jag förstår inte alls, det verkade heller inte ha varit någon förskyldning på gång kände mig lite bättre imorse förurom att huvudvärken satt kvar. skönt det iallafall har inte tig just nu att bli frskyld och matt så att jag inte orkar plugga , tänka osv.

Men det verkar jag ju ändå inte göra så det spelar väl ingen roll :P, fast att jag sovit hela dagen så känns det bra , som om jag behövde det men vet inte varför ? Hoppas det imorn blir en bättre dag utan sömn hela dagen, måste verkligen sätta igång att plugga på nu, det går liksom inte att hålla på så här, visst sen ska man väl imellanåt lyssna på sin kropp, om man verkligen inte kan hålla ögonen öppna som idag så behöver väl kroppen få sin vila, inte vet jag ?

Men känner lugn inom mig just nu, jag har fått vilat ut idag, inte så mkt huvudvärk kvar heller, det känns som jag med samlat på mig lite extra energi hoppas nattens sömn samlar på ännu mer energi till imorn, det kommer bli en lång och rätt så tufft känslomässigt, ska nu imorn iväg och samtala om en planering för mitt plugg framöver nu under hösten, det känns skönt att det sätts igång men med lite skrämande, det e en sak att planera upp och se fram emot en sak men sen när det väl körs igång så är det en annan sak då är det inte längre tankar, då måste jag vara närvarande och ta mig igenom denna tid, kämpa, sköta tider, inte dra ner sig i sin onda spiral neråt med att ge upp, sova dag ut och dag in, inte äta mat. . .

Sen har jag plugg att ta itu med när jag kommer hem. . . 

Ja som sagt för mg kommer det bli en rätt så tuff dag.

Nu ska jag tvinga i mig lite mat har inte ätit nu på hela dagen och känner nu heller inge direkt sug efter att äta, men måste.

Ha en bra kväll allesammans, jag uppdaterar om kvällen lite senare ikväll :)

Kram 

Emelie L 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0