Omtumlande kväll !

Känslorna har varit lite blandade, dels är jag nöjd över dagens prestation, trött efter den långa dagen, orolig över en vän, går inte mer in på det av respekt mot henne, vi kanske längre inte e bästa vänner men det betyder inte att jag glömt henne och inte bryr mig om henne längre så kände bara att jag va tvungen att ringa och säga att jag finns där och att jag tänker på henne, fick dock inte prata med henne personligen men pratade via hennes pojkvän och det förstod jag redan innan jag ringde att det skulle bli så. . . Jag reagerade först inte riktigt men efter nån timme så gick väl chocken över och man förstod väl klarare vad som verkligen har hänt och då fick jag ett tryck över bröstet som en sitter kvar, det e väldigt svårt och andas och är tårlgd men inga tårar vill komma. . .
Det e tur att det inte hände nå fysiskt allvarligt, men tankar kring om det skulle slutat annorlunda kommer och det känns väldigt tugnt eftersom vår kontakt slutade som den gjorde , vilket iof va helt mitt beslut, dumt, själviskt och väldigt förhastat, jag säger inte att jag ångrar mig så men på de sättet under den omständigheten osv, det e väl inte riktigt de sista jag skulle vilja att hon minns av mig och dels efter den långa tid som vi varit vänner, känner mig så dum, för även om vi haft våra väldigt svåra stunder så tänker jag mkt på henne , saknar henne, och känner någonstans nu att varför ska man vara så envis, varför kan man inte bjuda mer på sig själv, erkänna vissa brister, glömma och förlåta, varför ska man vara så strikt om sin "rätt", vi alla är ju olika, förstår olika, hanskas saker på olika sätt, är vana med olika saker, har olika uppväxter, har varit med om olika saker i livet både på gott och ont! Det finns inte ett rätt sätt att bete sig på, det e vad jag kommit unifund med idag. . .

Den jag skriver om du vet själv vem det e, och förlåt om jag skrev lite om dig nu på bloggen, om det stör dig så kan jag ta bort det direkt , det e bara att säga till, Oavsett om vi inte är vänner längre så finns du fortfarande kvar i mitt hjärta , och jag finns här för dig och jag tänker på dig, Jag älskar dig vännen !, och det e inte bara nåt jag säger även om det kanske känns så. . .

Ja resten av kvällen blev trots allt rätt mysig med pappa, vi åt och såg på den nykomna Wallander och sen åkte jag hem och duschade, och såg på oskyldigt dömd !

Natti på er alla

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0