Och kvällen den blev som planerad :)

Nästan iallafall, det tog lite längre tid med det första jag hade på listan vilket jag inte tänkte på när jag skrev listan. Det jag nu har gjort sen jag va och handlade e följande:

skrivit repititions blad för sista kapitlet statestik :).

Sen har jag inte hunnit mer , och jag e inte helt kvar, jag spar sista sidan till imorn, hjärnan har inte konsentrationen där formulera om den info jag har till egna ord och förklaringar, en liten kotare och en lite mer helhetsfyllda rader en dem i boken.

Så det fortsätter jag med imorn det blir lite mer som jag ska spara till i morn, har nån sida per kapitel kvar som jag ska gå igenom lite och skriva ett repititionsblad till om jag nu inte gjort det e lite osäker.

Sen är det lite mera bara lite små block här och där men det tar sin lilla stund iallafall. så jag gör det viktigaste idag så som kolla igenom grundligt exakt vad det jag inte kan osv och antackna det så att jag kan visa det för läraren.

Lite så i engelskan med.

Så det har jag kvar att göra ikväll. . . Känns lite stressande just nu nr kvällen bara försvunnit, men så är det jue alltid då man behöver mest tid och så gärna vill att tiden bara ska stanna eller gå väldigt sakta fram , ne då då jävlar ska tiden bara försvinna. hehe. iallafall så e det så det känns.

Man behöver alltid mer tid en man räknat med och ibland är det tvärtom, ibland räkna man med att nåt kommer ta längre en vad det gör.

Ja detta inlgg blev nog lite luddigt hoppas ni förstår lite utav det jag snackar om hehe :P.

Ha en bra kväll, ja det kommer nog säkerligen en ytterligare uppdatering av kvällen, Så hål utkik :P ;).

Kram

Emelie L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0