Något som kanske håller i sig ett tag framöver?

Vilken dag alltså, jag har dels gjort nåt hela tiden, jag har varit sysselsatt med viktiga saker, (för mig ialalfall ), vilket e plugg, plugg och plugg hela dagarna lång :P, hehe ne nu ska jag inte överdriva lite fridtid måste man ju unna sig, men blev lite sur att jag va tvungen att ställa in filmkvällen med pappa hade verkligen sett fram emot det, men vi ska ta det imorn istället :). . .

Ja men dagen den har flytit på bra, denna dag har jag väntat på att den ska komma och bli av, hoppas humöret och energi hänger på nu ett tag framöver, hoppas denna dag bara va en början på fortsatta bra dagar ett tag fram över, det tar tid och jag måste ha tålamod, och jag tycker faktiskt jag har haft någorlunda bra tålamod och försökt och försökt och försökt med både de ena och de andra, jag har liksom aldrig gett upp hoppet om själva högskoleprovet och det här med nuevo, det känns så extrem bra alltsammans, jag har verkligen nu hittat min väg till ett glädjerikare liv. . . förhoppningsvis.

Nu under kvällen, så har jag gått igenom lite repitionspapper, hann bara med om kap procent, sen började oskyldigt dömd :) Jätte , jätte bra program :)

Efter det satte jag mig ner och planerade upp lite vad jag ska ta med mig till nuevo, och jag ska nog ta med mig matteboken och skriva klart de sista rep-bladen för kap statestik, sen göra en liten lista på det jag kan mindre bra och ta hjälp med det sen om det fortfarande finns tid över efter detta tar jag nog och går igenom det sidor jag hoppat över lite här och var det e inte så många så det borde jag nog kunna hinna med men som sagt det visar sig och se imorn.

Och nu sitter jag här och ska nog ta och gå och lägga mig strax så att jag kommer upp imorn. . .

God natt på er allesammans :) & Sov Så Gott !

Kram

Emelie L




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0