Lite komiskt :P, men samtidigt frustrerande !

Jag inte trodde jag att jag skulle sömna mitt i allt, har jue varit så himla taggad till att genomföra en hel del plugg denna dag ! Va HÄNDE !

Jo det va så här att efter att jag lagade mat så tänkte jag bara lägga mig 5 min och smälta maten, den satt som en klump i magen. slängde nog i mig den för fort, ja alltså jag skulle lägga mig 5 min och tänkte att då behövs ju ingen klocka ställa, så det va ju inte så att jag skulle sova en stund. ne men då av alla ggr då somnar jag som en stock minnsan, helt otroligt, så är det ju alltid med mig, varför, varför varför, det som en förbanelse över mig känns det som. . .

Och inte sov jag bara en timme eller så utan det va jue fan hela dagen, jag vaknade till runt halv 5 , ja säger ro dä. . . Nästan komiskt, så jag kan inte hålla mig fr skratt samtidigt som jag e väldigt frustrerad. . .

Ja inte tänker jag göra omdet här på väldigt länge, ska jag smälta maten då  sätter jag mig i soffan en stund istället, och skulle jag somna till där som en stock på 5 röda då e det ju nå fel , för somna i soffa bara så där det här nog aldrig hänt.

Ja men men, jag ska inte grubbla över detta nu, gjort e gjort , det får bli hårdare tag imorn, och sängen den ska jag akta mig för. !

Återkommer kommer senare med lite roligt skvaller om mit "omtumlande liv " :P

Kram

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Ojdå. Sov du bort hela dagen. :D Hehe. Det har jag med gjort någon gång. Men jag brukar känna mig orolig då när jag vaknar. Var ju bra att du kunde skratta bort det. ;)



Hoppas du får sova inatt nudå. kram

2009-10-20 @ 18:05:10
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0